twojprogrampit.pl

Biznes IT Marketing Finanse

wizytowka
Biznes

Wizytówka firmowa – co powinna zawierać?

Założyłeś działalność i myślisz nad zamówieniem profesjonalnej wizytówki firmowej? Jeśli tak, sprawdź, co wizytówka powinna zawierać i jak wyglądać. 

Wizytówka firmowa – potrzebna czy nie?

Po co firmie wizytówka? Odpowiedź jest prosta, wystarczy sięgnąć do źródeł powstania i znaczenia samego wyrazu – wizytówka, to coś, co o nas świadczy, co jest elementem promocji firmy czy osoby. Jeśli ktoś prowadzi działalność gospodarczą i spotyka się z kontrahentami, jest to niezbędny element w nawiązywaniu kontaktów i pozyskiwaniu nabywców proponowanych towarów czy usług. Współcześnie wizytówka może zastępować ulotkę reklamową, ale bywa też oznaką szacunku wobec rozmówcy. Zatem posiadanie jej przez firmy jest wskazane.

Wizytówka online – prosty sposób na profesjonalny produkt

Jeśli samo projektowanie wizytówki sprawia właścicielowi firmy problem, współczesne technologie wychodzą naprzeciw jego oczekiwaniom. Nie potrzeba mieć profesjonalnej wiedzy na temat samego projektowania, by stworzyć interesujący i oryginalny produkt końcowy. Wystarczy mieć w zasięgu ręki podstawowe informacje, które chce się umieścić na wizytówce i skorzystać z dostępnych narzędzi online do jej stworzenia. 

Wizytówka – co powinna zawierać?

Wizytówka powinna oczywiście zawierać dane firmy – jej nazwę oraz kontakt. Reszta tak naprawdę zależy od potrzeb i upodobań właściciela. Jeśli zaprasza się kontrahentów lub klientów do siebie, konieczne jest umieszczenie adresu. Gdy firma prowadzi działalność internetową – warto zawrzeć adres strony i nazwę profilu w social mediach, jeśli się taki posiada. Znakiem przykuwającym uwagę może być też symbol firmy, coś, co od razu skojarzy się odbiorcy z daną ofertą. 

Wizytówka – wymiary i wzór

Wymiary i wzór wizytówki zależą od jej przeznaczenia. Jeśli oprócz przekazywania danych teleadresowych firmy, ma stanowić jej reklamę i zastępować zwykłą ulotkę, warto postawić na wyższą jakość i oryginalny wzór. Standardowa wielkość wizytówek spotykana również w innych krajach europejskich wynosi 90×50 mm lub 85×55 mm. 

Ważne, by wymienione elementy były estetycznie rozplanowane, zwracały na siebie uwagę i nie zostały umieszczone chaotycznie czy przypadkowo. Jak tego dokonać?

Korzystanie z gotowych szablonów i wzorów wizytówek

Najlepiej skorzystać z gotowych narzędzi online oferowanych przez firmy poligraficzne. Jedną z takich stron, na których zaprojektuje się, a potem zleci do druku wizytówkę, jest strona: https://drukreklamowy.com.pl/. Tutaj specjalny generator w prosty sposób przeprowadzi każdego przez kolejne etapy projektowania wizytówki. Najpierw należy wybrać jej wymiary spośród dwóch zaproponowanych i ewentualną opcję składania lub trzywarstwowej MultiLoft. Wyjaśnienia dotyczące ich funkcji znajdują się przy projektach, więc potencjalny właściciel od razu je pozna. 

Szablony wizytówki to wstęp do dalszej pracy – wyboru papieru, zadruku czy kształtu narożników. W generatorze automatycznie pokazuje się wzór wizytówki, który później zapełnia się indywidualną treścią czy firmowymi symbolami.

Jeśli kogoś przeraża wizja samodzielnego projektu lub po prostu nie ma na to czasu, na stronie można zamówić gotowe wizytówki bez własnego udziału w ich powstawaniu.

Obojętnie którą formę wybierzemy, dostaniemy wycenę swojego projektu oraz możliwość wyboru zamawianej ilości wizytówek. Druk ich jest błyskawiczny, więc gdy potrzebne są nagle, nie trzeba się martwić długim okresem oczekiwania.

Wizytówki to niezbędny element w zawieraniu biznesowych znajomości. Warto w nie zainwestować i skorzystać z szybkiej możliwości zamówienia ich online.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *